Floral Academy - zadowolony klient

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?

 

ZADOWOLONY KLIENT, czyli prowadzenie sprzedaży i obsługa klienta.

 

To pierwszy we Floral Academy biznesowy Seminar Class (także z opcją + TRENING), którego tematyka w całości koncentruje się na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak sprawić, aby klient wyszedł od Ciebie zadowolony oraz żeby wracał i „nabijał” wyższe paragony.


asc.jpg

 

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

 

Adresaci naszego szkolenia to właściciele, menadżerowie

i wszyscy pracownicy firmy florystycznych, którzy:

• mają bezpośredni kontakt z klientami, zajmują się ich obsługą, przyjmują zamówienia,

ustalają szczegóły zamówień i większych realizacji (np. ślubnych lub funeralnych);

• rozpatrują reklamacje, rozwijają relacje z klientami firmowymi,;

• prowadzą firmowy profil na Facebooku lub Instagramie,;

• odpowiadają za komunikację z klientami i inną działalność promocyjną.

 

Więcej na: http://floralacademy.pl/1077/zadowolony-klient-poznan

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni