Special DAYS w oczach branży

- Bycie na targach to prestiż. Na pewno przyjedziemy tu w przyszłym roku, bo targi te mają potencjał – mówi w rozmowie z MtpTV Halina Stysińska, właścicielka firmy PINUS

- Spotkania targowe są bardzo ważne, nasi klienci mogą znaleźć tu różne dekoracje, aranżacje i ciekawe pomysły.- Renata Kowalewska, Kierownik Działu Handlu i Marketingu MAG

- Naszym głównym celem jest zdobywanie nowych klientów i spotykanie się ze stałymi klientami. W tym roku na targach jest dobrze, lepiej niż w zeszłym roku - mówi w rozmowie z MtpTV Maciej Kryczało, Producent Ozdób Choinkowych JUSTYŚ GLAS

Prezentujemy produkty całoroczne szklane i w tym kierunku idziemy. Klientom się to podoba - Marcin Strzelec, Key Account Manager JUMI

IImpreza bardzo mi się podobała. Jestem tu od wielu lat co roku, bo florystyka jest moją pasją- mówi Kamil Leszel Lutostański, Międzynarodowy Mistrz Polski Florystów w kategorii juniorów

Chcę pokazać poprzez swoją pracę że natura jest blisko nas – mówi Łukasz Wierzbiński, Międzynarodowy Mistrz Polski Florystów w kategorii seniorów.

 

Jest coraz lepie, fantastyczna zabawa, super organizacja. Co roku przyjadę na te targi z Warszawy - Małgorzata Niska, Szkoła Florystyczna Małgorzaty Niskiej

Targi są magnesem. Możemy się tu pokazać i w krótkim czasie spotkać florystów z całej Polski – mówi Piotr Sekunda, Creative Master Florist, FLORAL ACADEMY

[ Wstecz ]

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact